 | Spis przedmiotów sprzedawców |  |
Wysłany: Wto 1:01, 17 Sty 2006 |
|
|
Pixar |
Wojownik |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2006 |
Posty: 170 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Halla Emyn Umbar |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Misiek (Elvynnel) niedlugo powinien wkleic tu swoje przedmioty - to chyba byly luki, kusze, topory)
pytajcie, sporbouje udzielic odpowiedzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 1:52, 17 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Słyszałeś powiedzonko: "Głową muru nie przebijesz"?
Przecież była mowa o unikaniu dokładnych parametrów i ewidentnych zapożyczeń. A przedmioty "szklane" jakoś nieodłącznie kojarzą się z Morrowindem...
To samo tyczy się nadania przedmiotom obrony, ataku itp. w wartości liczbowej- raczej miało tego nie być.
I dalej: co to jest "miecz zakonu Akatosch" ? Rozumiem nazwę, jeżeli byłaby związana z konkretną misją. Ale co ona robi w ogólnym spisie broni? Przedmioty z łusek smoka to samo, raczej niewielu kowali mogłoby je sprzedać...
Wniosek (i mój prywatny apel): Unikajmy takich tabelek w GpT!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 2:09, 17 Sty 2006 |
|
|
Pixar |
Wojownik |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2006 |
Posty: 170 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Halla Emyn Umbar |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
przeciez obr i atk sa takze na targowisku,
szklane- tak
miecz zakonu akatosh- znany zakon? (fikcyjny)
smoczy- no moze troche przesadzilem- to powinno zniknac, chociaz... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 2:16, 17 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pawel mówiłem że najlepiej tylko nazwy spisać od najgorszej do najlepszej a co z tym by Haan zrobił to jużon sam wie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:27, 17 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Targowisko jest na razie dość niedopracowane. Szklane przedmioty, mimo wprowadzenia elementu fantasy, jakoś mi nie pasują. Miecz zakonu również nigdy nie będzie w moim mniemaniu przedmiotem często spotykanym i łatwo dostępnym. Elvynnel ma rację- dodam tylko, że wycofanie tych wszystkich "specjałów" również będzie dobrym pomysłem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 11:56, 17 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A macie te łuki : (prosto zbudowane bo skoro pospolite to z drzew)
Krótki sosnowy łuk
Krótki brzozowy łuk
Krótki bukowy łuk
Długi łuk sosnowy
Krótki łuk wierzbowy
Długi łuk bukowy
Długi łuk wierzbowy
Elfi łuk
A jeszcze kusze te juz troche rzadsze więc droższe powinny być :(kurde jak o tym mysle to tak bym chcial zeby byly 3 podstawowe skille : Płatnerstwo, Alchemia, Łuczarstwo )
Mała wilcza kusza
Mała dębowa kusza
Lekka kusza krasnoludów
Ciężka kusza krasnoludów
Ciężka kusza trolla
Kusza "cyklopia" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 12:05, 17 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hmmm, ładnie... Teraz mi to pasuje. Wprawdzie i tek jestem za usunieciem tabelek, ale skoro muszą być, to właśnie takie spisy. Jestem tylko ciekaw zasady działania kuszy cyklopiej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:37, 17 Sty 2006 |
|
|
Dzidek |
Troll |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: prosze: lokacje za 100 punktow |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
@tabela: nie za tanie to wszystko? jesli by to byly od najlepszego do najgorszego (i wiecej by nie bylo) to jeszcze 1, max 2 misje i bym mial kase na najlepsza tarcze/zbroje/miecz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 17:53, 17 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Draganor spróbuj się domyślić :] jeśli kusza cyklopia to tylko jedni z najsilniejszych i największych rycerzy będą w stanie nią władać ;] A raczej będzie wolna a zadawać wielkie obrażenia... ooo właśnie wpadło mi na myśl żeby wymienić bełty i strzały.
Strzały :
dębowa z miedzianym grotem
sosnowa z żelaznym grotem
bukowa z adamentynowym grotem (droga powinna być )
wierzbowa z mithrilowym grotem (rzadka nie do kupienia jedynie do wykucia ;] )
Belty (albo bełty czy tam bolty jak kto woli )
miedziany
żelazny
srebrny
platynowy
coprawda nie wiem czy będą one wliczane ale myśle że ciekawie by było gdyby było można. A dla uproszczenia sprawy jeśli ktoś by miał jedną strzałę to już wszystkie. To znaczy :
Kupiłem strzałę adamentynową (drogo bo to tak jak nieskończalne ) za 1000 i już wszystkie moje sa takie.
To moje pomysły na przyszłość. Jeśli was ciekawią topory i obuchowe by me to moge zrobić
Edit : Szczerze to dopiero teraz zauważyłem co zrobił Pixar. Skomentuje to tak : mielismy to zrobić po to by urozmaicić grę i żeby było dużo i ciekawiej się grało. A ty zrobiłeś 3-4 rzeczy i tyle. Mieczy powinno być przynajmniej z 8 i od 8 złota do około 300. To moja sugestia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 18:00, 17 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Po pierwsze: rzeczy wykonane ze złota odpadają. Złoto to bardzo miękki metal. To samo srebro, ale jednak pozwoliłbym z niego kuć, bo mimo że niszczy się w zetknięciu ze zwykłym metalem, jest niezastąpione w walce z potworami.
Myślę, że strzały nie powinny być nieskończone. Proponuje, aby można je było odzyskać (wyjąć z ciała zabitego wroga) i aby łamały się po kilku użyciach. To by uzasadniał wprowadzenie rodzajów drewna (dębowe- mocne, sosnowe- giętkie, bardziej łamliwe itp.). Oczywiście nie mówię tu o przypadkach strzelania w ścianę albo kamienie...
Ha, kusze cyklopia... A ja, głupi, wyobrażałem sobie niewiadomo co... Dzięki za wyjaśnienie
EDIT: Pixar, olej tę tabelkę! Jak musisz, rób spisy a'la Elvynnel. Ale ja i tak bym sobie odpuścił... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 18:04, 17 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Po pierwsze :] : Nie mówiłem nic o złocie gdzie ty to widzisz? Srebro wydaje mi się jeszcze dopuszczalne
Po drugie : No wiesz... jestem prawie nieskończony w pomysły ale wiesz jaka jest prawda : wszystkiego się nie da zrobić. Staram się podawać pomysł + uproszczenie sprawy żeby było możliwe. Też bym chciał by strzały były normalnie ale czy zajmiesz się tym?
Po trzecie : Kusza cyklopia... to raczej jest nazwa. Doszliśmy do tego by przedmioty magiczne zostawić w spokoju więc... raczej nienadaje magicznych właściwości chyba że ty masz pomysł jakiś realny więc - zajmij się tym ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 18:12, 17 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Oooops, racja. Sorki, pomyliłem platynę z białym złotem
Hmmm, myślę, że jestem w stanie wprowadzić takie "kończenie się" strzał w czasie sesji. Będę po prostu musiał dodawać w opisie, czy strzała się złamała czy nie. Ale gracze też będą musieli mi przypominać, że oni podchodzą do trupa i te strzały wyjmują. a Jeżeli będę miał dostęp do edytowania działu "postaci" prowadzenie licznika pocisków nie będzie trudne.
Kusza cyklopia mi się jakoś tak mitycznie skojarzyła i widziałem w niej niewiadomo jakie mechanizmy... Ale jeżeli chodzi tylko o siłę, to ok  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 18:20, 17 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hmm... można by było też że jeśli by się złamała strzała to wyciągać ( nie wiem jak ) grot i kupować do tego tylko kijki albo własnoręcznie robić ( zapraszam do topicu o rewolucji nr. 2 :] ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:29, 17 Sty 2006 |
|
|
Haan |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 01 Gru 2005 |
Posty: 307 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: owni |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak każdy będzie chciał dodać swoja wizję z GpT powstanie klon Ogame.
Powiedzmy, że wszystko wejdzie do gry. Przykładowa misja:
Rycrez wyciaga Strzała ze złota
Zadaje obrażenia 20hp.
Orkowi zostaje 180hp
Ork wyciaga tarzce 23def dobrej jakości
Trafia w Buty wilkołaka +1 pochłaniaja 10%
Naprawdę podoba wam się taka rozgrywka?
Mi zdecydowanie NIE. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 18:32, 17 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Haan, źle zrozumiałeś. Nie o to nam chodzi, Czegoś takiego staramy się uniknąć. Dlatego cały czas dyskutuję z Elvynnelem, cały czas próbujemy wypracować jakieś rozsądne rozwiązanie, połączyć logicznie wszystkie propozycje. Właściwie mógłbym napisać, jak bym chciał żeby to wyglądało, ale nie chce mi się prowadzić całej sesji sam ze sobą  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum Vanesis Strona Główna » Propozycje
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie GMT + 5 Godzin
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|