 | Update - Gpt 1.2 |  |
Wysłany: Śro 16:25, 18 Sty 2006 |
|
|
Haan |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 01 Gru 2005 |
Posty: 307 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: owni |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dzisiaj wchodzą w życie następujące zmiany:
1. Stan zdrowia na karcie postaci.
Zależnie o otrzymanych obrażeń:
Zdrowy - postać wyszła misji bez obrażeń
Ranny - bohater został ranny podczas misji(dostał z łuku, poparzył się, ogłuszono go tp.)
Wycieńczony - postać jest mocno zraniona, wróciła z długiej misji, doznała strząsu psycicznego
Każdy stan zdrwi oznacza karę w postaci kilkudniowego urlopu i tak:
Zdrowy - 0 dni urlopu
Ranny - 2 dni urlopu
Wycieńczony - 3 dni urlopu
2. Dokładniejszy system umiejętności:
Spryt - pozwala uniknac obrażeń
Siła - większa szansa na zniszcene wrogs
Magia Zywiołu - im wiekszy poziom, tym mocniejsze i liczniejsze czary.
Każdy rycerz musi dodac do swojej karty jedną z umiejętności:
Walka Toporem Poziom 1
Walka Mieczem Poziom 1
Walka na Dystans Poziom 1
Każdy Ogr jest zobowiązany dodac do swojej karty postaci:
Szał bojowy poziom I
lub
Okrzyk bojowy poziom I
3. Magia
Magia Ognia
Magia Ognia poziom 0 pozwala:
- wysztrzelić małą flarę oświetlająca okolice - inkantacja: "Zapal"
- wystrzelic mały ogień w kierunku wroga - czar z różdżki
Magia Ognia poziom 1 pozwala:
- rozpalic ognisko - inkantacja "wznieś"
- stworzyć ścianę ognia, kóra uniemozliwia przejscie potworom nieodpornym na ogień. Sciana jest wysokoa na trzy metry i szeroka na pięć. - inkantacja - Ogniu, zasłoń mnie!
Magia Ognia poziom 2 pozwala:
- stworzyć ognisty głaz o średnicy jednego metra i zatakowac nim wroga - inkantacja - Niszcz!
- zamienic obszar powierzchni 3x3 metry w głęboki dół wypełniony lawą - inkantacja - Przygotuj!
Magia Ognia poziom 4 pozwala:
- stworzyć swojego ognistego sobowtóra, który nie walczy, lecz przyciaga uwage wroga. - bracie ogniu, wspomóż mnie!
- zmienić różdżkę w długi na dziesięć metrów ognisty bicz - dotyk takiego bicza spala goblina i mocno rani inne potwory. - inkantacja - Przybądź !
- ognisty podmuch - stapia zbroje wroga i spala drewaniane tarcze. - płoń żywiole!
Magia Piorunów:
Magia piorunów poziom 0, pozwala
- porazić wroga małą błyskawicą z różdżki
Magia piorunów poziom 1, pozwala
- spuścic prawdziwą błyskawice z nieba - inkantacja - Spadnij!
- spraliżowac jednego wroga - ink. Stój!
Magia piorunów poziom 2, pozwala
- sparaliżowac oddział wrogów ink. Stój!
- odepchnac wroga od siebie błyskawicą
Magia piorunów poziom 3, pozwala
- rzucić zaklęcie smierci - nie działa na Ludzi, Ogry, Elfy, Orki, Cyklopy, Smoki. - ink. Giń!
- naładowac swoją zbroję silnym ładunkiem elektrycznym, który mocno rani każdego, kto dotknie maga ink. Piorunie dotknij mnie!
- oslepić wrogów piorunem kulistym - Ujrzyjcie!
Magia Ziemi
Magia Ziemi poziom 0 pozwala:
- stworzyć mały głaz i cisnąc nim we wroga - ink. Dotknij!
Magia Ziemi poziom 1 pozwala:
- stworzyc pod soba wysoki na pięc metrów słup ziemi, która odgranicza maga od wroga
- spetryfikowac wroga (zamienić w kamień)
Magia Ziemi poziom 2 pozwala:
- przywołać kilkadziesiat małych głazów i cisnac nimi w oddział wroga
- stworzyć swojego nieruchomego sobowtóra
- wydrążyć tunel o długosci do dziesięciu metrów - tylko raz dziennie
Magia Ziemi poziom 3 pozwala:
- przywołać dodatkowe dwie pary rąk które wyrastają z pleców.
- przywołać Miecz Gigantówm który zniak po jednym uderzeniu - raz dziennie
- wsłuchac się w odgłosy ziemi, dzięki czemu słyszy wroga w odległości nie wiekszej niż kilometr.
4. Rozgrywka
-O teraz każdy post musi być pisany w pierwszej osobie, tj.
"Ja uciekłem" zamiast Sir Artur uciekł
- można pisac więcej niz jeden post, ale nie dwa pod sobą
- nie mozna pisac skutków swoich działań, np.
"zabiłem wroga" albo "przyszedł wędrowiec" - zostawcie cos mistrzowi gry
- nie można uczestniczyć w Mini misjach i misjach w tym samym czasie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Haan dnia Śro 19:49, 18 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Śro 16:31, 18 Sty 2006 |
|
|
Blidek |
Goblin |
|
|
Dołączył: 05 Sty 2006 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
WOOOOOOOOOW
Teraz Magia nabierze sensu.
A, gdzie rycerze i Orci maja napisać te swoje umiejętności? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:39, 18 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no wreszcie cos nowego ;] od czegos trzeba zaczac
ps:" no wlasnie gdize mam wpisac? :p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:04, 18 Sty 2006 |
|
|
Haan |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 01 Gru 2005 |
Posty: 307 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: owni |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 19:11, 18 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nareszcie magia się wyróżnia
Czy będzie dalej się rozwijać?
Czy można wykrzykiwać zaklęcia w języku ojczystym , na przykład elfów? I czy pojawi się 4 poziom zaklęć dla magii ziemi i piorunów?
Czy mogę cos zasugerować?
Opis pioruna kulistego, jeżeli ktoś lubi zagłębiać się w szczegóły.
Ten czar znają zwykle magowie działający przy dworach królewskich i wspierający swojego władcę w czasie batalii. Umożliwia on stworzenie niewielkiego pioruna kulistego, który leci po prostej linii i eksploduje na pierwszej napotkanej przeszkodzie (np. ścianie domu, pniu drzewa, tarczy wroga), zadając ogromne obrażenia. Promień rozprysku zaklęcia to ponad 7,5m od centrum wybuchu.
Podręcznik do gry "Wiedźmin: Gra Wyobraźni"
Wiem, że piorun miał tylko oślepiać, ale przy wyjątkowo potężnej burzy ognia, byłaby to lekka dyskryminacja.
Czy błyskawica, która pozwala odpychać, może także porazić? Mogę zaproponować opis:
Jest to dość prosty, często używany czar ofensywny. Z dłoni czarodzieja wylatuje pocisk- błyskawica, zmierzający po linii prostej i odbijający się od materiałów słabo przewodzących prąd bądź nie uziemionych.
W oparciu o podręcznik do gry "Wiedźmin: Gra Wyobraźni"
Mogę też zaproponować kilka czarów z każdej dziedziny magii, wraz z opisem podobnym do powyższych. Byłaby to swoista księga zaklęć maga.
Dlatego teraz pytam Haana: Czy mogę stworzyć coś takiego i po ewentualnej konsultacji z tobą, zamieścić na forum? Wiem, że jesteś przeciwny tabelom i zbytniej samowolności graczy, dlatego pytam. Sam ustaliłbyś na ile czar ten nadaje się do wprowadzenia w GpT i nadał mu stopień trudności (tzn. wymagany poziom).
Zawsze grałem magami, dlatego akurat ta dziedzina RPG jest mi najbliższa...
...zaraz po mistrzowaniu  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 19:38, 18 Sty 2006 |
|
|
Haan |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 01 Gru 2005 |
Posty: 307 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: owni |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
1. Nie sądze, aby w najbliższym czasie ktokoliwek osiągnał 3 poziom magiczny. DLatego nie powiększam ;]
2. Czary wypowiada się w języku ojczystym jaki jest "jezyk polski" ^^
3. Cod o opisów czarów - na razie tzreba załatwic sprawy:
- mistrza Gry
- spisania informacji o Królestwie Wschodu - dla mnie to ważne
- uzupełnić kilka zasad
- zrekonstruowac Targowsiko
- pozmieniać Karty Postaci
Jest tego trochę. Na razie nie myślę, o Księdze Magii.
PS. Oczywiscie czary zaczna obowiązywać od chwili pojawienia się odpowiedniego tematu w dziale "Reguły Gry" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum Vanesis Strona Główna » Reguły gry
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie GMT + 5 Godzin
Strona 1 z 1
|
|
|
|