 | Spis potworów |  |
Wysłany: Śro 22:05, 11 Sty 2006 |
|
|
Jacops |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2005 |
Posty: 383 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak jak w niektórych grach RPG (Tibia albo Mu Online) powinny być pis potworów. Np od Goblina, az po Cyklopy czy co tam miszcz gry wymysli. Narazie np: niemusza byc spisy z foto potworow tylko same ich imiona, co z nich wypada i ewentualnie siłe i życie. Potem jak już bedzie wiecej czasu, ktos bedzie robil rózne ich wyglady. W tedy bedziemy bardziej kojazyc na która misje ruszamy i kogo bedziemy musieli huntowac. Najwyzej mi sie tak zdaje... Hehe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Śro 22:27, 11 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Gute idea Ostatecznie, nie musi to być od razu ilość potworów liczona w setkach, jednak jakiś malutki bestiariusz byłby nie do pogardzenia.
Zawsze można oszczędzić sobie odrobinę pracy i skopiować kilka opisów tibijskich potworów... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:31, 11 Sty 2006 |
|
|
Jacops |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2005 |
Posty: 383 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale ta gra na misjach ma lepsza grafike od potworow z Tibii... Chodzi mi o te obrazki co sa na rozpaczeciu misji, gdy Haan mowi ile sie za nia dastaje, oco chodzi i ilu ludzi dotego mu jest poczebne. A gdy damy te potwory z Tibii stanie sie troszki zla. Chodzi mi o jakies potwory 3d  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 2:31, 12 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie zależy mi na obrazkach, a na charakterystykach. Opisie wyglądu, taktyki działania, miejsc występowania, posiadanych dóbr itp. Niekoniecznie punktów życia czy ataku Ale pogląd na temat szczegułowych parametrów już gdzieś wyraziłem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 20:53, 14 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja uwazam że hp jest calkowicie zbedne - wrecz przeciwnie.
Dlaczego? Otóż ciekawiej jest jesli walka bedzie wygladala tak :
Wojownik podbiega do ogra i probuje go zranić w brzuch mieczem. Jednak on szybko sie orientuje co się dzieje i uderza maczugą w tarcze wojownika. Wojownik upada i przetacza sie o 2 metry. Jest lekko ranny jednak zdolny do dalszej walki. Ogr szybko podbiega ( jak na ogra ) i probuje uderzyc lezącego od góry. Jednak on szybko sie odsuwa, wstaje i probuje go zranic w plecy. Udaje sie mu go tylko drasnąć za straszliwą cene : ogr uderza go w tarcze łamiąc ją na strzątki. Wojownik upada z bólu ręki i dostaje ostateczny cios w czaszke.
-----==== ZGON ====-----
a teraz 2 przyklad :
wojownik = a
ogr = b
a - 5 hp (45 hp left)
b - 7hp ( 53 hp left )
a - blok (45 hp left)
b - due 7 i 6 (40hp left)
a - zadaje critick za 12 hp (33 hp left)
b - blok (40 hp left )
a - 5 hp ( 28 hp)
b - 3 hp (37 hp left )
...
porównajcie sami =.= |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 20:57, 14 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 21:00, 14 Sty 2006 |
|
|
Haan |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 01 Gru 2005 |
Posty: 307 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: owni |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Elvynnel napisał: | Wojownik podbiega do ogra i probuje go zranić w brzuch mieczem. Jednak on szybko sie orientuje co się dzieje i uderza maczugą w tarcze wojownika. Wojownik upada i przetacza sie o 2 metry. Jest lekko ranny jednak zdolny do dalszej walki. Ogr szybko podbiega ( jak na ogra ) i probuje uderzyc lezącego od góry. Jednak on szybko sie odsuwa, wstaje i probuje go zranic w plecy. Udaje sie mu go tylko drasnąć za straszliwą cene : ogr uderza go w tarcze łamiąc ją na strzątki. Wojownik upada z bólu ręki i dostaje ostateczny cios w czaszke.
-----==== ZGON ====-----
a teraz 2 przyklad :
wojownik = a
ogr = b
a - 5 hp (45 hp left)
b - 7hp ( 53 hp left )
a - blok (45 hp left)
b - due 7 i 6 (40hp left)
a - zadaje critick za 12 hp (33 hp left)
b - blok (40 hp left )
a - 5 hp ( 28 hp)
b - 3 hp (37 hp left )
...
porównajcie sami =.= |
Zalatuje sztywnością i ogranicza wyobraźnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 23:36, 14 Sty 2006 |
|
|
Greeg |
Goblin |
|
|
Dołączył: 05 Sty 2006 |
Posty: 32 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A nie lepiej by zakrs potworów nie był ograniczony spisem powszechnym?
Wtedy nikt by nie wiedział co czeka w jaskini |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:41, 15 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Greeg mądrze gada, dać mu mięty! Nareszcie racjonalne rozwiązanie naszego sporu  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:22, 15 Sty 2006 |
|
|
Jacops |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2005 |
Posty: 383 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No tak... Tylko jak wejdziemy do tej jaskini, a pozneij niewyjdziemy?? W tedy to juz bedzie wasza wina Ale jak tak mowicie to tez jestem ZA TYM ZEBY NIEBYL ZAKRES POTWOROW ^^ Tylko teraz to niewiadomo co Haan wymysli  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:33, 15 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeśli nei bedzie spisu potwory będą ciekawsze i różniejsze bo spątaniczne. Poprostu jak by był spis to by z góry się widziało. np.
"Zadanie : Polowanie na wilkołaka".
- ooo napewno go pokonam bo jest na 3 miejscu od góry w tabelce. Ruszam!
albo
"Polowanie na smoki"
- napewno pokonam smoka bo jestem juz wystarczajaco silny i tak juz nic mnie nie pokona.
a takto w każdej chwili Haan mógł by wymyślić nowego, silniejszego potworka i wpadka :] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:58, 15 Sty 2006 |
|
|
Jacops |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2005 |
Posty: 383 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Elvynnel niezle to wymysliles Hehe =) Czyli, ze naprzyklad smoka pokona sie spokojnie na 30 lvl, a Haan zmienil w czasie misji ten lvl na 40?? I bedzie trudniejsza misja?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:01, 15 Sty 2006 |
|
|
Blidek |
Goblin |
|
|
Dołączył: 05 Sty 2006 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak dlamnei to tabelka mogłaby opisywac potwory, ale w bardzo ogólny sposób. Np.
Smok Silny Magia Ognia Odporny na Ogień
Cyclop Silny Walka Bezpośrednia Odporny na Magai Ziemi
itp. co wy na to? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:05, 15 Sty 2006 |
|
|
Jacops |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2005 |
Posty: 383 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja nic niemowie ale jak dla mnie 50/50 %  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:32, 15 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A ja myślę, że mozemy odpuścić spis potworó. Gra jest wtedy ciekawsza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum Vanesis Strona Główna » Propozycje
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie GMT + 5 Godzin
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|