Wysłany: Sob 20:56, 14 Sty 2006 |
|
|
Jacops |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2005 |
Posty: 383 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To moze jakby sie zrobilo Rasy postaci (czlowiek, elf, krasnolul itd), a w nich klasy postaci (rycerz, łucznik, mag itd). W tedy napewno kazdy by wiedzial kto kim jest  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 20:56, 14 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wiesz wedlug mnie klasy i rasy urozmaicają grę. Coprawda jest to pewien kłopot ale osobiście uważam że milej mi się gra jeśli wiem że w drużynie mam 2 krasnoludów i jednego elfa = 1 mag i 2 rycerzy niz 3 ludzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 20:56, 14 Sty 2006 |
|
|
Pixar |
Wojownik |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2006 |
Posty: 170 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Halla Emyn Umbar |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Draganor napisał: | Nowa karta postaci ? Czemu nie... To dobry pomysł, większe zróżnicowanie postaci zawsze wiele wnosi do gry.
"Żelazny, ostry miecz", "Kiepskiej roboty katana".
Pomysł zaczerpnięty z Diablo II. Zresztą, czym różniłyby się te typy broni poza nazwą ? Mimo wszystko, powinniśmy dążyć do pewnych uproszczeń. Rozumiem różnice między mieczem oburęcznym, a jednoręcznym, jednak wprowadzanie pozostałych współczynników mnie odstraszam i wydaje się zbędne. Po prostu, tak jak opisanie przez mistrza gry różnicy między obrażeniami zadanymi ww. broniami, jest dość łatwe, tak nie wyobrażam sobie różnicy między obrażeniami zadanymi „żelaznym, ostrym mieczem”, a „żelaznym, słabej jakości mieczem”. Takie szczegóły mogą zobrazować tylko tabele i modyfikatory. A GpT na razie nie dysponuje aż tak dokładnym systemem. I wątpię, żeby kiedyś takowy stworzyła.
Specjalizacja.
Pomysł po raz kolejny wiejący drzewkami umiejętności barbarzyńcy i palladyna z Diablo II...
Jednak tym razem jestem za. Konkretne określenie czy woli się obuchy czy ostrza rozróżniło
by wojowników, tak jak rodzaj magii różni magów.
Dalszy rozwój postaci.
Tym razem widzę inspiracje Warhammerem. Podklasy istnieją też w niektórych wypadkach w D&D. Sądzę, że jest to bardzo ciekawe, jednak na wprowadzenie czegoś takiego potrzeba czasu i większego zróżnicowania umiejętności, wymyślenia płynących z podklasy minusów i plusów itd. Wniosek: zagłębienia się w zasady i mechanikę. A gra na forum nie dorównuje i nigdy nie dorówna pod tym względem „realnym” RPG. Jest po prostu ograniczona przez swoją formę. |
nie to nie jest pomysl brany z diablo, poprostu sam to wymyslilem a gralem w tyle rpg ze mozna kazdy pomysl porowanc do jakiejs gry, powinny sie roznic, bo chyba "kiepskiej roboty mieczem" uderzysz gorzej niz np. "mistrzowsko wykuty miecz" lub "swietnie naostrzony miecz" powod?- jest prosty- kiepskiej roboty sam moglbys sobie wykuc, moglby byc krzywy, nierowny itp. a mistrzowskiej roboty doskonale wywazony, mialby doskonale probporcje tak, aby sie najlepiej nim uderzalo i jak najszybciej, lub naostrzony wiadomo- jest wieksza szansa na to ze przetnie pancerz przeciwnika, powinny byc inne obrazenia zadawane "Tepym mieczem"(~5-10), "Zwyklym mieczem" (6-11), a "mistrzowsko wykonanym mieczem) (8-13) mniej- wiecej tak
ale walsnie nie chodzi by byl "wojownik walczacy wlocznia" i "wojownik walczacy toporem" tylko by jego nazwa bez dodatku "mieczem" "mlotem" okreslala jego preferowana bron - tak samo dajmy na to sa straznicy miejscy i tak sie o nich ogolnie mowi, ale tak samo maja swoje "wlasne" nazwy typu "pikinier" "kusznik", chodzi o to zeby kazdy mogl rozruznic po nazwie profesji czym, jak i jakim sposobem wlaczy dana profesja, a kolejne poziomy coraz bardziej by to okreslaly, dajmy a to 2 lvl- jakim sposobem walczysz, 3 lvl- jakim sposobem walczysz + jaka bron preferjesz, 4 lvl- jakim sposobem walczysz + jaka bron preferjesz + jak walczysz (przyklak- z ukrycia | od tylu | otwarcie | z zaskoczenia), 5 lvl- jakim sposobem walczysz + jaka bron preferjesz + jak walczysz + jakie jest twoje nastawienie (przyklad- dobry paladyn, zly- rycerz smierci, neutralny- najemnik)
zgadzam sie- A gra na forum nie dorównuje i nigdy nie dorówna pod tym względem „realnym” RPG. Jest po prostu ograniczona przez swoją formę.
ale moze ktos inny wymysli jakis uproszczony sposob? zreszat podaje propozycje na przyszlosc zeby juz ktos jezeli pomysl sie spodoba procowal w tym kierunku od razu
P.S. poszedlem tylko na kilka godzin a wy juz tyle postow nabiliscie  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | Re: Zmiany w karcie postaci |  |
Wysłany: Sob 20:56, 14 Sty 2006 |
|
|
Haan |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 01 Gru 2005 |
Posty: 307 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: owni |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pixar napisał: | Uważam, że powinno się wprowadzic duże zmiany w karcie postaci, mianowicie karta powinna wyglądać tak (wg mnie): |
Cytat: | Wzrost: [Dowolny ale bez przesady] |
Nie potrzebne. Już predzej przystałbym na niski|średniego wzrostu | wysoki
Oczy: [Dowolne]
Chyba najmniej potrzebne w karcie postaci. GpT jest grą wyobraźni i jestem pewien, ze zachowanie pewnego dystansu w wizualizacji bohaterów jest odpowiednie.
Umięsniony, cherlak itp? Odpada
Cytat: | Ekwipnek: Amatorska Różdżka | Słabe Zaklęcie (Mistrz Gry musi jakies wymyslic) | Krótki Miecz | Drewniana Tarcza | Łuk Krótki | Noże do rzucania |
Zobacz dział targowisko. Niedługo postaram sie zaktualizować się Karty Postacii.
Cytat: | "Żelazny ostry miecz" albo "Kiepskiej roboty katana" |
Typowa alzuja do Diablo II. Dokładna jakośc wyrobionej broni jest w satnei zauważyc tylko specjalista. nie potrzebne utrudnienie gry.
Cytat: | typ walki- chodzi mi o to zeby gracz najpierw wybral jak woli walczyc- wrecz- piesciamy, ostrzami, wloczniami, toporami, mlotami, sztyletami, palkami, moze magia- zaklecia, runy, aury, przywolanymi pomocnikami lub dystansowa- rzucac sztyletami, kamieniami, wloczniami, nozami, strzelac z luku lub kuszy roznymi rodzajami strzal/beltow
dalej typ walki zmienial sie razem z tym czym walczymy - ten ktory walczyl wrecz niech moze zmienic sie w tego kogo chce NP. |
Coś podobnego mam zamiar nie długo wprowadzic.
dalej gdyby wybralo sie np otwarcie, "wszytskie chwyty dozwolone" zmienial by sie dalej jak woli walczyc wsyztskimi chwytami- berserker/mistrz ostrzy itp.napisalem bez ladu i skaldu ale trudno mi to wszytsko ogarnac i napisac dokaldnie to co chcialem[/quote] Cytat: |
Myśle, że walka nie powinna być ograniczona z góry narzuconym schematem.
Dodam, że GtP toi jest ani Diablo, ani Warhammer, ani inne RPG. To jest bardziej MORPG (nie MMORPG) ukierunkowane na wyobraźnie . Ideą gry ma być jak najmniejsze przywiązywanie się do ekwipunku zostawiajac miejsce sprytowi, sczęściu i taktyce. |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 21:15, 14 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dalej uważam, że w twoim tekście jest sporo dość jasnych aluzji do Diablo II i Gothica. Uwierz, też zdarzało mi się (i wciąż, na szczęście, się zdarza) grywać w różne RPG. Nie uważam, że wprowadzenie pochodzącej z nich mechaniki jest złe, ale jednak diablo nie cRPG nie są i nie będą mnie wzorami.
Dalej: połaź trochę po forum, zapoznaj się z tematami. Zauważysz, że chcemy uniknąć liczb. Więc wyrażanie różnicy między bronią kiepską a doskonałą tylko cyferkami automatycznie odpada. A jak zasugerował Haan: "tylko mistrz kowalski jest w stanie dostrzec takie szczegóły".
Kwestia klas: To tylko nazewnictwo. Myślę że to szczegół, a gracz sam może plastycznie opisać, jakim sposobem chce zaatakować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 21:17, 14 Sty 2006 |
|
|
Pixar |
Wojownik |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2006 |
Posty: 170 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Halla Emyn Umbar |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Elvynnel napisał: | Wierz mi że z Warhammera tego Paweł nie brał bośmy oboje nie grali ;] on ma bujną wyobraźnie i chce zeby się grało i WYOBRAZAŁO przyjemnie. Tak strasznej rozbudowy w najblizszym czasie nie oczekujemy ale zaproponuje rasy i klasy.
Rasy :
Czlowiek (mozna dodać np. Pół-człowiek a pół elf)
Elf (np. tak jak Czlowiek ale np. Szlachetnie Urodzony)
Krasnolud (up)
jak już jest : Orc
no i jak jest :] : Smoczek
te pięć ras są podstawowe o rozwijaniu ich juz powinien mistrz gry zadecydowac
a teraz łatwo, szybko : podstawowe klasy :
Czlowiek : Rycerz, Strzelec, Mag, Kapłan ( o to chodzi by kazda rasa miala jedna specjalna range może to tez być Paladyn)
Krasnolud : Rycerz, Kusznik (nie wyobrażam sobie z łukiem xD), Łowca, Barbarzyńca (tutaj skomentuje : Krasnoludy to stworzenia raczej mniej magiczne)
Elf : Rycerz, Strzelec, Mag, Leśny(?) (tutaj raczej nie mogłem sobie skojarzyć a Leśny miałby być takim raczej defensywnym magiem)
Orc : Rycerz, Kusznik, Szaman, Barbarzyńca
Smoczek : hmmm... może kolory? albo : Lodowy, Ognisty, Wietrzny???
Ehhh chciałem żeby było to mało rozbudowane... no cóż... moze kiedyś bedzie to tak wygladało narazie pasuje specjalizacje bo :
Jesli rycerz A strzelal by z luku przez X misji a w ktorejs by znalazl Miecz i by go dobyl to by chyba inaczej atakowal niz rycerz B ktory od poczatku atakowal z broni bezpośredniej. A jako że Mistrz by nie wiedzial ktory jak dlugo atakowal mogl by to miec w awansach. |
Cytat: | Pixar napisał:
Uważam, że powinno się wprowadzic duże zmiany w karcie postaci, mianowicie karta powinna wyglądać tak (wg mnie):
Cytat:
Wzrost: [Dowolny ale bez przesady]
Nie potrzebne. Już predzej przystałbym na niski|średniego wzrostu | wysoki
Oczy: [Dowolne]
Chyba najmniej potrzebne w karcie postaci. GpT jest grą wyobraźni i jestem pewien, ze zachowanie pewnego dystansu w wizualizacji bohaterów jest odpowiednie.
Cytat:
Postura:[Dowolna]
Umięsniony, cherlak itp? Odpada
Cytat:
Ekwipnek: Amatorska Różdżka | Słabe Zaklęcie (Mistrz Gry musi jakies wymyslic) | Krótki Miecz | Drewniana Tarcza | Łuk Krótki | Noże do rzucania
Zobacz dział targowisko. Niedługo postaram sie zaktualizować się Karty Postacii.
Cytat:
"Żelazny ostry miecz" albo "Kiepskiej roboty katana"
Typowa alzuja do Diablo II. Dokładna jakośc wyrobionej broni jest w satnei zauważyc tylko specjalista. nie potrzebne utrudnienie gry.
Cytat:
typ walki- chodzi mi o to zeby gracz najpierw wybral jak woli walczyc- wrecz- piesciamy, ostrzami, wloczniami, toporami, mlotami, sztyletami, palkami, moze magia- zaklecia, runy, aury, przywolanymi pomocnikami lub dystansowa- rzucac sztyletami, kamieniami, wloczniami, nozami, strzelac z luku lub kuszy roznymi rodzajami strzal/beltow
dalej typ walki zmienial sie razem z tym czym walczymy - ten ktory walczyl wrecz niech moze zmienic sie w tego kogo chce NP.
Coś podobnego mam zamiar nie długo wprowadzic.
dalej gdyby wybralo sie np otwarcie, "wszytskie chwyty dozwolone" zmienial by sie dalej jak woli walczyc wsyztskimi chwytami- berserker/mistrz ostrzy itp.napisalem bez ladu i skaldu ale trudno mi to wszytsko ogarnac i napisac dokaldnie to co chcialem |
Cytat:
Myśle, że walka nie powinna być ograniczona z góry narzuconym schematem.
Dodam, że GtP toi jest ani Diablo, ani Warhammer, ani inne RPG. To jest bardziej MORPG (nie MMORPG) ukierunkowane na wyobraźnie . Ideą gry ma być jak najmniejsze przywiązywanie się do ekwipunku zostawiajac miejsce sprytowi, sczęściu i taktyce.[/quote]
to by bylo troche niefajne ze np. nie lubie zadnych ras oprocz krasnoludow, a chce grac magiem... przeciez sa wyjatki a moze ja jako dziecko mieszaklem u elfow? moze cale moje przesrane zycie uczylem sie i zylem w magii? to co ze moi bracia sie ze mnie smieja ze jestem inny? ale jestem MAGIEM! rasa, wzrost, oczy, postura NIE MIALY BY ZADNEGO ZANCZENIA, chodzi o to zeby dzialaly na wyobraznie, mozna by bylo "pomarzyc" jak ktos wyglada, lepiej go poznac, samemu nacieszyc sie przyjemnoscia okreslania kazdyego szczegolu swojego wygladu, okreslic swoja przeszlosc itp. nie jest to po to ze ork z rodu berserkerow, 250cm, oczy zalane krwia, wyglada jak najsilniejsze stworzenia na swiecie, ma premie do sily/uderza o wiele silniej/zadaje mu sie mniej obrazen- chodzi ttylko o to zeby okreslic swoj wyglad- dodatkowy bajer i tyle- koniec kropka. Cytat: | "Żelazny ostry miecz" albo "Kiepskiej roboty katana" | dlaczego wszyscy uwzieli sie na diablo ? czy to jedyne rpg? takie rodzaje broni wystepuja tez w gothic'u i po czesci w morrowindzie, moze jeszcze w wielu grach, chyba nie tylko specjalista potrafi okreslic jakosc miecza? "to wiadome" ze miecze np. miecze elfickie sa bardziej "zwinne", krasnoludow wieksze, do tego np. jakis malo inteligenty potwor typu cyklop wiadomo ze bedzie mial tepy, podniszczony miecz, bo ani go sobie nie naostrzy, ani nie naprawi... dalej- sam jestem w stanie zobaczyc czy mieczem sie dobrze wlada, czy jest szybki i dobrze wywazony, do tego czy ma odpowiednie porporcje( a nie np. wileka klinga, a krotkie ostrze), tym bardziej ze ci ktorzy beda mieli lepsze miecze, beda juz dluzej walczyli tym typem broni, to jasne ze zaczynali od zwyklego miecza, mag nie bedzie sie znal na broniach, ale to nie on ich uzywa, profesja jak juz napisalem okreslalaby czym, jak i jakim sposobem walczy, bylby to tez w pewnym sensie bajer, bo itak wszytsko zalezy od statystyk, ale taka nazwa dobrze by nas okreslala |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 21:21, 14 Sty 2006 |
|
|
Haan |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 01 Gru 2005 |
Posty: 307 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: owni |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Chodziło mi oto, że zwykły rycerz nie jest w stanie odróżnić dwóch z pozoru jednakowych mieczy, różniących się techinką wykonania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 21:21, 14 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak Pixar unikajmy liczb. Wiesz czemu mi podoba się ta gra? Nie dlatego że moge lvl trzepać i wogóle ale jest pole do popisu umiejętności pisania, a szczególnie : WYOBRAŹNI. W innych grach klikniesz na potwora i juz. Tutaj musisz okazać troche inwencji.
ps : skoro widze że Haan ogląda ten temat wykorzystam to do tego :
gram krótko a już widze że wchodzisz na forum co jakiś czas patrzysz i wychodzisz. Nic dziwnego w tym ale jednak : Wchodziles 3 razy na forum kiedy w naszej przygodzie cala grupa juz odpisala a ty dopiero za 3 razem odpisales dalszy ciąg. Czemu? Niezauważyłeś? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 21:24, 14 Sty 2006 |
|
|
Haan |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 01 Gru 2005 |
Posty: 307 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: owni |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Elvynnel napisał: |
ps : skoro widze że Haan ogląda ten temat wykorzystam to do tego :
gram krótko a już widze że wchodzisz na forum co jakiś czas patrzysz i wychodzisz. Nic dziwnego w tym ale jednak : Wchodziles 3 razy na forum kiedy w naszej przygodzie cala grupa juz odpisala a ty dopiero za 3 razem odpisales dalszy ciąg. Czemu? Niezauważyłeś? |
Nie sztuką jest wpisac co slina n język przyniesie  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 21:27, 14 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No cóż. Ok dzięki za odpowiedz (***** aleś nas wrobił -.- ;P)
Ps : Chciałbym wprowadzić zmiany w opisie postaci ( mimo ze inni tego nie maja : Rasa, opis i krótka historia). Moge napisać do Ciebie żebyś mi to zmienił czy lepiej zebym mial to gotowe ty usuniesz a ja zaloze bez bledow? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 21:28, 14 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Proponuje, Pixar, żebyś uważniej czytał moje posty... Kilka z nich wcześniej zaproponowałem likwidacje klas postaci. Twoja wizja czarującego krasnala by się spełniła.
I jeszcze: W moim poprzednim poście porównałem to rozwiązanie nie tylko do Diablo, ale i Gothica.
Masz racje co do skuteczności mieczy, ale tu wchodzimy na wyższej jakości towary. To jasne, ze zwykły miecz różni się od lekkiej viroledanki. Ale nie każdy zaczyna ze wspaniałym, elfickim mieczem, i nie każdego na taki stać... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 21:30, 14 Sty 2006 |
|
|
Pixar |
Wojownik |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2006 |
Posty: 170 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Halla Emyn Umbar |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Haan napisał: | Chodziło mi oto, że zwykły rycerz nie jest w stanie odróżnić dwóch z pozoru jednakowych mieczy, różniących się techinką wykonania. |
alez moze, ale nie chodzi mi o technike wykonania- chyba nawet ja (w rzeczywistosci) bylbym w stanie odroznic miecz tepy, od miecza naostrzonego, miecz skrzywiony, od idealnie prostego, miecz ktory nie ma odpowiednich proporcji (gdy ma za krotka klinge i do tego jest dwureczny zauwazylbym ze reka za latwo sie zsuwa) i gdy miecz jest szerszy i co za tym idzie wolniej sie nim tnie (opor powietrza) niz cieniutkim mieczem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 21:31, 14 Sty 2006 |
|
|
MiHooR |
Wtajemniczony |
|
|
Dołączył: 01 Gru 2005 |
Posty: 252 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cytat: | ps : skoro widze że Haan ogląda ten temat wykorzystam to do tego :
gram krótko a już widze że wchodzisz na forum co jakiś czas patrzysz i wychodzisz. Nic dziwnego w tym ale jednak : Wchodziles 3 razy na forum kiedy w naszej przygodzie cala grupa juz odpisala a ty dopiero za 3 razem odpisales dalszy ciąg. Czemu? Niezauważyłeś? |
Przecież Haan mógł pisać dalszy ciąg nie na forum, a gdzieś indziej, a np. wchodził kilka razy na forum by upewnić się czy pisze zgodnie z wyborem innych.
To był tylko przykład  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:35, 14 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No ale to nie zmienai faktu że nas cholernie wrobil. Cala nadzieja w Myo ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:38, 14 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak, potrafiłbyś. Bo to nie jest trudne. Wszystko kręci się wokół tego, że i tak mistrz gry opisze ci ten miecz. I on sam będzie wiedział, jak dobrze on tnie. Bo nie wiem czy pamiętasz, ale ustaliliśmy, że nie będzie różnic liczbowych. Tylko w opisie. Gracz opisuje w jaki sposób zadaje cios (innymi słowy- technikę), a skutki- bajarz... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum Vanesis Strona Główna » Propozycje
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie GMT + 5 Godzin
Strona 2 z 4
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4 Następny
|
|
|
|