 | Zmiany w karcie postaci |  |
Wysłany: Sob 2:00, 14 Sty 2006 |
|
|
Pixar |
Wojownik |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2006 |
Posty: 170 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Halla Emyn Umbar |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Uważam, że powinno się wprowadzic duże zmiany w karcie postaci, mianowicie karta powinna wyglądać tak (wg mnie):
Imię: [Dowolne]
Królestwo: [Dowolne]
Charakter: Zły | Neutralny | Dobry
Rasa: [Dowolna]
Wzrost: [Dowolny ale bez przesady]
Włosy: [Dowolne]
Oczy: [Dowolne]
Postura:[Dowolna]
Ekwipnek: Amatorska Różdżka | Słabe Zaklęcie (Mistrz Gry musi jakies wymyslic) | Krótki Miecz | Drewniana Tarcza | Łuk Krótki | Noże do rzucania
Typ Walki: Walka wręcz (miecze, sztylety, inne bronie) | Magia (zaklecia itp.) | Dystansowa (łuki, kusze, wszystko czym da się rzucać np. kamienie itd.) [Podczas zdobywania kolejnych poziomów będzie można rozwijać Typ walki w roznym kierunku np. Walka wrecz>Wojownik|Paladyn|Rycerz
Zaliczonych Misji: 0
[Ewentualnie jeszcze krótkie opowiadanie/historia o sobie]
________________________
powinno sie takze wprowadzic wiecej typow broni tzn. zeby nie byl to tylko "Miecz" niech to bedzie "Żelazny ostry miecz" albo "Kiepskiej roboty katana"
typ walki- chodzi mi o to zeby gracz najpierw wybral jak woli walczyc- wrecz- piesciamy, ostrzami, wloczniami, toporami, mlotami, sztyletami, palkami, moze magia- zaklecia, runy, aury, przywolanymi pomocnikami lub dystansowa- rzucac sztyletami, kamieniami, wloczniami, nozami, strzelac z luku lub kuszy roznymi rodzajami strzal/beltow
dalej typ walki zmienial sie razem z tym czym walczymy - ten ktory walczyl wrecz niech moze zmienic sie w tego kogo chce NP. walka wrecz>wojownik>berserker>itd.
w ten sposob wybieralby jakby chcial walczyc z danego typu walki np. honorowo- rycerz/paladyn, podstepnie- skrytobojca, otwarcie, "wszytskie chwyty dozwolone" wojownik
dalej gdyby wybralo sie np otwarcie, "wszytskie chwyty dozwolone" zmienial by sie dalej jak woli walczyc wsyztskimi chwytami- berserker/mistrz ostrzy itp.napisalem bez ladu i skaldu ale trudno mi to wszytsko ogarnac i napisac dokaldnie to co chcialem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Sob 12:59, 14 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zgadzam się Pixar ale jeszcze zapomniałeś o lvlku  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:02, 14 Sty 2006 |
|
|
Pixar |
Wojownik |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2006 |
Posty: 170 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Halla Emyn Umbar |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a tak fakt jeszczez powinien byc:
Lvl: 1 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:15, 14 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ee jesli już mamy ten temat to miło by było ( tutaj część mojego a część Pixara pomyslu ) gdyby było 2 - 3 mistrzów gry ale 2 od opowiadań jeden od rysunków.
Ten drugi by wymyśał temat rysunku a tamci by się dostosowywali. ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:58, 14 Sty 2006 |
|
|
Jacops |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2005 |
Posty: 383 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Teraz bedzie 2 miszczow, ty chcesz 3, gdy bedzie 3 ktos powie zeby bylo 4, az wszyscy gracze beda chcieli byc miszczami A ktoby tych miszczow sluchal jak niebedzie ani jednego gracza.. narazie ten temat z miszczami musimy skaczyc, bo naprawde niedlugo niebedzie ani jednego zwyklego gracza tylko wszyscy beda miszczami ^^ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 14:34, 14 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nieee nie o to chodziło... Chodziło o to by MG nie zajmowali sie wszystkim tylko żeby mieli powiedzmy... "grafika"albo jeden z nich zajmował się tym a drugi tym zeby sobie nie wchodzili w parade i żeby częściej i płynniej były misje. Chodzi mi o to że jestem w pierwszej misji a już co godzine właże i odświerzam czy są odpowiedzi itp. Dlatego by była większa wydajność trzeba podzielić prace. Albo zresztą Mg zrobi jak chce
Ps : Ja bym nim nie chciał być gdyż wole brać udział w grze. Takich jak ja jest wiecej napewno. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 16:00, 14 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nowa karta postaci ? Czemu nie... To dobry pomysł, większe zróżnicowanie postaci zawsze wiele wnosi do gry.
"Żelazny, ostry miecz", "Kiepskiej roboty katana".
Pomysł zaczerpnięty z Diablo II. Zresztą, czym różniłyby się te typy broni poza nazwą ? Mimo wszystko, powinniśmy dążyć do pewnych uproszczeń. Rozumiem różnice między mieczem oburęcznym, a jednoręcznym, jednak wprowadzanie pozostałych współczynników mnie odstraszam i wydaje się zbędne. Po prostu, tak jak opisanie przez mistrza gry różnicy między obrażeniami zadanymi ww. broniami, jest dość łatwe, tak nie wyobrażam sobie różnicy między obrażeniami zadanymi „żelaznym, ostrym mieczem”, a „żelaznym, słabej jakości mieczem”. Takie szczegóły mogą zobrazować tylko tabele i modyfikatory. A GpT na razie nie dysponuje aż tak dokładnym systemem. I wątpię, żeby kiedyś takowy stworzyła.
Specjalizacja.
Pomysł po raz kolejny wiejący drzewkami umiejętności barbarzyńcy i palladyna z Diablo II...
Jednak tym razem jestem za. Konkretne określenie czy woli się obuchy czy ostrza rozróżniło
by wojowników, tak jak rodzaj magii różni magów.
Dalszy rozwój postaci.
Tym razem widzę inspiracje Warhammerem. Podklasy istnieją też w niektórych wypadkach w D&D. Sądzę, że jest to bardzo ciekawe, jednak na wprowadzenie czegoś takiego potrzeba czasu i większego zróżnicowania umiejętności, wymyślenia płynących z podklasy minusów i plusów itd. Wniosek: zagłębienia się w zasady i mechanikę. A gra na forum nie dorównuje i nigdy nie dorówna pod tym względem „realnym” RPG. Jest po prostu ograniczona przez swoją formę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 20:04, 14 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wierz mi że z Warhammera tego Paweł nie brał bośmy oboje nie grali ;] on ma bujną wyobraźnie i chce zeby się grało i WYOBRAZAŁO przyjemnie. Tak strasznej rozbudowy w najblizszym czasie nie oczekujemy ale zaproponuje rasy i klasy.
Rasy :
Czlowiek (mozna dodać np. Pół-człowiek a pół elf)
Elf (np. tak jak Czlowiek ale np. Szlachetnie Urodzony)
Krasnolud (up)
jak już jest : Orc
no i jak jest :] : Smoczek
te pięć ras są podstawowe o rozwijaniu ich juz powinien mistrz gry zadecydowac
a teraz łatwo, szybko : podstawowe klasy :
Czlowiek : Rycerz, Strzelec, Mag, Kapłan ( o to chodzi by kazda rasa miala jedna specjalna range może to tez być Paladyn)
Krasnolud : Rycerz, Kusznik (nie wyobrażam sobie z łukiem xD), Łowca, Barbarzyńca (tutaj skomentuje : Krasnoludy to stworzenia raczej mniej magiczne)
Elf : Rycerz, Strzelec, Mag, Leśny(?) (tutaj raczej nie mogłem sobie skojarzyć a Leśny miałby być takim raczej defensywnym magiem)
Orc : Rycerz, Kusznik, Szaman, Barbarzyńca
Smoczek : hmmm... może kolory? albo : Lodowy, Ognisty, Wietrzny???
Ehhh chciałem żeby było to mało rozbudowane... no cóż... moze kiedyś bedzie to tak wygladało narazie pasuje specjalizacje bo :
Jesli rycerz A strzelal by z luku przez X misji a w ktorejs by znalazl Miecz i by go dobyl to by chyba inaczej atakowal niz rycerz B ktory od poczatku atakowal z broni bezpośredniej. A jako że Mistrz by nie wiedzial ktory jak dlugo atakowal mogl by to miec w awansach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 20:26, 14 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dlatego przyznałem rację w sprawie specjalizacji w konkretnej broni. Twój przykład jest bardzo dobry i powinno się zrobić wszystko, by takich sytuacji uniknąć.
Myślę, że każda rasa powinna mieć ulubiona klasę (pomysł z D&D), a nie kilka z nich. To jasne, że krasnal nie będzie magiem, a wojem, a elf nie będzie machał toporem, tylko czarował. Ludzie są ogólnie uznawani za rasę uniwersalną, więc może trzymajmy się tego ?
Kolory smoczków są dobre, podzielą je według tradycji.
Cały czas apeluje: bierzmy poprawkę na to, w jaki sposób ta gra jest prowadzona. Nie wszystko co da się wprowadzić w czasie normalnej sesji, może wypalić na forum.
BTW: Elvynnel, a w co graliście? Możesz odpowiedzieć na priv, żeby forum nie zaśmiecać... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 20:26, 14 Sty 2006 |
|
|
Jacops |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2005 |
Posty: 383 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cytat: | Rasy :
Czlowiek (mozna dodać np. Pół-człowiek a pół elf)
Elf (np. tak jak Czlowiek ale np. Szlachetnie Urodzony)
Krasnolud (up)
jak już jest : Orc
no i jak jest :] : Smoczek |
Jeszcze jakbys my dodali do tego itemy:
Czlowiek - Mecz albo Siekiera, Tarcza i jak on by byl Magiem to Ruszczka.
Elf - Luk
Krasnolud - Siekiera, Tarcza albo bez Tarczy
Orc - Obuchowe, Tarcza albo bez Tarczy
Smoczek - Ogien (bez itemow trzymajacych w rekach)
Oczywiscie gracze sami by mogli sobie itemy wybrac, ale takie by byly juz w charakterze gracza danej rasy  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:29, 14 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
taak też o tym myślałem ale uważam że to chyba za dużo jak na początek. A żebyś nie przywykł :
Różdżka a nie Ruszczka. ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:35, 14 Sty 2006 |
|
|
Jacops |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2005 |
Posty: 383 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No nie... Ta ortografja mnie przerasta =( Nauczy mnie jej ktos?? Jbc to PW I jeszcze brakuje nam tu Łucznika (podobny charakter do Elfa) tylko wyglad czlowieka i bedzie wszystko kk... ^^ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 20:43, 14 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Panowie, a ja wam zasugeruje inne rozwiązanie: pozbądźmy się całkowicie klas postaci. Zostało to już zaimplementowane w pewnym systemie i doskonale spełnia swoją rolę. Gracz zamiast konkretnej profesji, wybiera tylko ogół cech którymi jego postać ma się charakteryzować, by następnie wybrać kilka umiejętności pasujących do jego wyobrażenia.
Przykład:
Postanowiłem zostać magiem, jednak machanie mieczem tez mi się podobało. Wydałem więc jako umiejętności magię na poziomie świetnym (4), walkę bronią na średnim (2) i alchemie na dobrym (3). W ten sposób uzyskałem znającego się na ziołach maga, który nieźle walczy mieczem.
Oczywiście jest to duże uproszczenie systemu gry o której mówiłem, jednak oddaje jej klimacik i zasady. Oczywiście, żeby nie było zbyt różowo, takie cechy mogłem wybrać kosztem wielu innych, równie przydatnych (rozbrajanie pułapek, unik, skradanie się, strzelanie itp.). W niczym nie byłem też doskonały, żadna umiejętność nie osiągnęła poziomu legendarnego (5).
Dość proste, prawda ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 20:44, 14 Sty 2006 |
|
|
Elvynnel |
Władca Smoków |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2006 |
Posty: 329 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szlachetna skała/GpT |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nieee to już by była klasa a nie rasa. Albo normalnie rycerz. Ja osobiście jestem jednym ( chyba jedynym ) lucznikiem na serverze a mam klase rycerz. Rycerze też strzelali.
Co do ortografii nie koniecznie to Twoja wina. Byc moze jestes Dyslektykiem (?) albo poprostu olałeś ją. Z tego pierwszego w pewnym stopniu mozna sie wyleczyć a z tego drugiego - to już zalezy od ciebie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:51, 14 Sty 2006 |
|
|
Draganor |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2006 |
Posty: 471 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Góry Sine |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dlatego dążę do wykluczenia klas postaci. Nazwa "rycerz" jakoś nie oddaje twojego powołania... Nie sądzisz? Same umiejętności lepiej oddają powołanie postaci. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum Vanesis Strona Główna » Propozycje
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie GMT + 5 Godzin
Strona 1 z 4
Idź do strony 1, 2, 3, 4 Następny
|
|
|
|